czwartek, 30 listopada 2017

Skały i kładki

Jak to już dawno zostało stwierdzone, czego nie ma w internecie to nie istnieje, a na pewno nie istnieje dla szerokiego grona odbiorców.

Dlatego też sięgam po to medium, by móc się podzielić z Wami swoimi pracami.

Na początek zestaw makiet które udało mi się popełnić ostatnimi czasy.

Jestem zaledwie współautorem tej pracy, gdyż pierwotne założenia oraz koncept dla całości został nadany przez Dwalthrima. Ze swojej strony starałem się uczynić makiety maksymalnie grywalne i wielofunkcyjne. Na zestaw składa się pięć skał i sześć kładek, które wraz ze skałami-czaszkami są mego autorstwa.

Efekty widoczne poniżej.





5 komentarzy:

  1. Od paru lat się przymierzam do takich kładek, nie potrafię się zmobilizować. Są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł na makietę do shirmisha. Wykonanie pierwsza klasa. Ostatnio jestem bardzo nakręcony na wszelką terenokreację i chłonę jak gąbka każdy taki wpis. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza moja reakcja na to zdjęcie: przecież z tego pospadają modele! A potem okazuje się że wcale nie. Makieta nie tylko ładna, ale i grywalna. Gratuluję wspaniałej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby było ciekawiej to dodam że jako bazę do skałek użyłem nadwyżek pianki poliuretanowej, która zazwyczaj wycieka w nadmiarze (przynajmniej mi ;) ). Po zaschnięciu jest bardzo fajna w obróbce i nożykiem modelarskim/tapicerskim bardzo wdzięcznie daje się przerabiać na grywalne makiety. Później oczywiście wypadałoby ja zapaćkać jakaś szpachla czy innym wikolem z piaskiem jak to tez Pan Ryba uczynił.

    Efekt końcowy mnie również zaskoczył i wyjął z butów! Kładki też są w pytkę, jedyne ale jakie do nich mam to ciut za dużo dziur i skakania w trakcie gry. Ograniczył bym do 1 dziury na kładkę, ale to już moja wizja ;) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zestaw makiet wraz z kładkami był bardzo fajną pracą zespołową wraz z Dwalthrimem. Jego skały uzupełnione o moje dodane tarasy i stopnie oraz kładki rozpostarte pomiędzy wszystkim dały już nie raz wycisk graczom.

    Malowanie na kolorowo, bo w końcu to barwne bitewniaki : )

    OdpowiedzUsuń