poniedziałek, 27 listopada 2017

Warsztaty malarskie #3

Warsztaty z malowania figurek to cykl comiesięcznych spotkań realizowanych przez klub gier bitewnych „Dębowa Tarcza”, działający przy klubie gier przygodowych „Twierdza” w Staromiejskim Domu Kultury w Warszawie. Warsztaty przeznaczone są dla doświadczonych hobbystów chcących doskonalić umiejętności malarskie pod okiem cenionych i wybitnych malarzy. Dodatkowo wspólna praca tworzy okazję do spotkania i wymiany doświadczeń. Każde spotkanie prowadzone jest przez innego malarza. W trakcie sześciogodzinnego spotkania uczestnikom warsztatów zostaną przybliżone stosowane techniki malarskie na bazie malowanego pieszego modelu. Dzięki uprzejmości wiodących polskich producentów oraz sprzedawców figurek, na każde spotkanie, zapewniamy modele do pracy.


Nasz cykl warsztatów jest wspierany przez: Battle Models, MicroArtStudio, Puppets War oraz Xjoy.pl.

Na trzecie spotkanie zapraszamy 9 grudnia 2017 r. (sobota) w godz. 10:00 – 16:00.

Prowadzącym warsztaty będzie: DANIEL PIWEK

Prowadzący o sobie:

„Nazywam się Daniel Piwek ale sporo osób kojarzy mnie także pod Nickiem Teillman. Od 20 lat z mniejszymi bądź większymi przerwami zajmuję się graniem w systemy figurkowe oraz malowaniem pamperków.

Pamiętam jak by to było wczoraj jak razem z mamą w sklepie Faber & Faber kupowałem swój pierwszy box skinków a także farbki i pędzelek, nie słyszałem jeszcze wtedy o podkładzie czy jakichkolwiek technikach malarskich. Tak narodziła się moja miłość do tego hobby a w szczególności do rasy jaszczuroludzi spod szyldu Genialnego Wydawcy (GW).

Technik uczyłem się z początku z podręczników GW i White Dwarfa a także od bardziej doświadczonych kolegów. Gdy internet przestał być dostępny jedynie w kafejkach i zostałem podłączony przez telefoniczne łącze Neostrady do sieci przydały się także pierwsze lepsze czy gorsze tutoriale na YT nagrywane tosterami.

Kolejne godziny, dni, tygodnie, miesiące a w końcu lata malowania przyniosły rezultat w postaci całkiem moim zdaniem dobrego warsztatu pozwalającego mi przez około 12 godzin pomalować całkiem przyjemnie dla oka jeden model!

Przez około 2 lata prowadziłem studio malarskie Your Well Painted Army, gdzie malowaliśmy modele nie tylko na rodzimy rynek ale także do najdalszych zakątków świata.

Jestem jeszcze chyba jedynym Polakiem, który zdobył 3 złote medale Polskich edycji Armies on Parade przez trzy lata z rzędu.

Niestety jestem idealnym przykładem powiedzenia że „Szewc bez butów chodzi” gdyż pomimo setek (jak nie tysięcy) pomalowanych modeli dla klientów sam nie jestem w stanie pochwalić się nawet jedną półką pomalowanych modeli.

Ostatnio jestem wielkim fanem systemu Blood Bowl do którego o dziwo udało mi się pomalować na własny użytek aż dwie pełne drużyny! (oczywiście pierwszą była drużyna jaszczurek).

Mam szczerą nadzieję że moje „starcze” ględzenie na temat malowania pamperków przyda się rozwinąć skrzydła innym kolegom i koleżankom w tym wspaniałym hobby.”


Zachęcamy do zapoznania się:




Dzięki wsparciu sklepu XJOY (http://xjoy.pl) uczestnicy będą mieli okazję pracować na modelach Blood Bowl: Dwarf Giants od Games Workshop (https://www.games-workshop.com/en-PL/Blood-Bowl-The-Dwarf-Giants).



Zgłoszenia na warsztaty należy nadsyłać na adres: debowa.tarcza@gmail.com z tematem WARSZTATY # 3

W zgłoszeniu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Osoby które pomimo zaakceptowanego zgłoszenia nie pojawią się na spotkaniu i nie dadzą nam odpowiednio wcześniej znać o swojej nieobecności (przynajmniej 24h) w przyszłości będą niedopuszczane do warsztatów.

Prosimy o nieblokowanie miejsc i odwoływanie swojego uczestnictwa z odpowiednim wyprzedzeniem.

Organizator nie zapewnia materiałów malarskich. Uczestnik przynosi własne pędzelki, farby, itp. asortyment.


Do zobaczenia na warsztatach!





4 komentarze:

  1. Widziałem niejedną pracę Daniela na żywo. Warto pójść!

    OdpowiedzUsuń
  2. Warsztaty wyszły super, Daniel okazał się bardzo fajnym i sympatycznym gościem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszymy, że kolejna edycja zakończyła się sukcesem, Danielowi serdecznie dziękujemy za prowadzenie warsztatów i jednocześnie zapraszamy na kolejne edycje wszystkich, którzy w miłej atmosferze i pod fachowym okiem chcieliby rozwinąć swoje umiejętności malarskie :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z Warsztatów Malarskich #3: https://photos.app.goo.gl/LMfV4eJAwAzY9As12

    OdpowiedzUsuń